IEXGeld

Dossiers

Profiel

In drie stappen een succesvolle internetondernemer

Lees hier het bijbehorende artikel

3 Reacties Omlaag ↓

Aantal posts per pagina:  20 50 100

  1. Verkruimel 6 jun 2017 om 13:37 0
    "mond-op-mond reclame"

    Hmm - beetje onsmakelijk, tenzij je een datingsite hebt. Mond-tot-mondreclame misschien?
  2. Goed artikel 18 sep 2017 om 17:20 0
    Ik wil graag ingaan op het stuk waarin verteld wordt dat als bedrijven een band hebben met hun fans dat fans dan kopen bij hen en niet bij bol.com. Dit is enigszins waar natuurlijk, maar denk ook aan blogs, vlogs, forums enzevoorts. Mijn vrouw is hele dagen blogs aan het lezen van bijvoorbeeld www.doormijzelf.nl/ of vlogs van o.a. Monica Geuze. Dit zijn dan mensen die over bedrijven of producten praten waardoor het merk enorm groeit. Een blogger/vlogger aanspreken kan dus van groter belang zijn dan maar je eigen naam promoten. Laat anderen het voor je doen.
  3. supersaver 12 jun 2018 om 09:56 0
    Het is sowieso verstandig niet te snel op te schalen. Tegenwoordig zijn de enige bedrijven die dit lukt, de bedrijven met enorme kapitaalstromen. Een Zalando bijvoorbeeld lukt het nauwelijks winst te draaien terwijl het marktleider is, en blijft alleen maar groeien. Slim met kapitaal omgaan, en de juiste doelgroep definieren lijkt mij het meest voornaam. Zie bijvoorbeeld in dit artikel waarin Duitsland word aangehaald als een markt waar je makkelijk kunt groeien: www.yuqo.nl/hoe-u-uw-droom-van-wereld... Te groot denken heeft als naar gevolg dat het kapitaal sneller de deur uit vliegt dan dat eigenlijk de bedoeling is.

3 Reacties Omhoog ↑